Köszönjük, hogy weboldalunk felkeresésével érdeklődik Társaságunk iránt. Külön köszönjük, ha már igénybe vette szolgáltatásunkat és Ügyfeleink között tisztelhetjük. Kiemelten fontos számunkra, hogy folyamatosan olyan színvonalú szolgáltatást nyújtsunk, amellyel elnyerhetjük az Ön elégedettségét. Köszönettel vesszük, ha megosztja velünk a társaságunkkal, munkatársainkkal, a társaságunk által nyújtott szolgáltatással kapcsolatos észrevételét, véleményét, és természetesen fogadjuk a panaszát. Célunk, hogy véleményének figyelembevételével javítani tudjunk folyamatainkon, szolgáltatásunk minőségén.

Észrevételeivel, panaszával az alábbi csatornákon keresztül fordulhat hozzánk:

FOSTER Biztosítási Alkusz Kft. Panaszkezelési Szabályzata elérhető itt!

Kifogását, panaszát előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, melyet ide kattintva érhet el.

MNB Fogyasztóvédelmi honlapja

MNB pénzügyi navigátor füzetei

 

Panaszbejelentési nyomtatványok